Frukost på hotellet

Efter en ljuvlig vaggsång av den franska kören i lobbyn så somnade man fort igårnatt.
Imorse så vaknade alla i vårat rum av min väckarklocka kl 7:55 för utom jag så klart.
 Vi hade bestämt att vi skulle äta frukost kl 09:00 och killarna vaknade så klart 09:00 av vårat bankande och skrikande.
Frukosten var en buffé på mackor och fil riktigt gott var det också. Jag åt fil och två marmelad smörgåsar.
Det gällde att äta mycket för vi får ingen lunch idag och middagen blir sen ikväll så vi åt så mycket vi orkade.
En mätt och nöjd tjej säger hej då, polen nu kommer vi.

/ Evelina

Kommentarer
Postat av: Carina Rohman Hemming

Hej på er!

Har just läst era inlägg och dragit ut dem så att alla kan läsa vad ni skrivit på cafeterian. Ska se till att någon annan drar ut era inlägg resten av veckan. Hoppas ni får en bra vecka och ser fram emot många inlägg under veckan.

2011-05-03 @ 13:07:55
URL: http://bredbynipolen.blogg.se/
Postat av: Maja Eriksson

Oj, vad roligt att läsa det ni skriver!

Hoppas att ni fortsätter att dela med er. Hemma är det kallt, minusgrader till och med.

Det där med fil tycker jag är helt OK...

2011-05-04 @ 21:56:23
Postat av: Maggis

Marmelad.. muums! Hotellfrukost är det bästa! Ät åt mig också.

2011-05-04 @ 23:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0