Framme i Polen!



Efter en solig flygresa ovan molnen så är vi på plats här i det nya främmande landet, där språket inte är det lättaste. Vi övar lite redan, tack, tack så mycket,kissa, hej, godmorgon och goddag. Gissa vilket ord som heter tjotjo på polska? Lycka till med svaret!
Kan med glädje berätta hur ungdomarna blev förtjusta då de blev tilldelade sina rum, som nära på liknade sviter.. Olika etager med balkong!  Vad sägs om det? Varför skriver inga elever just  nu, undrar ni väl! De är trötta och orkar inte skriva just nu.

/ Carina, Leif och Pernilla

Kommentarer
Postat av: Irene Johnsson

Skönt att höra att resan gått bra! Härligt med de fina rummen:) Sov gott alla!/Irene

2011-05-03 @ 21:39:55
Postat av: Anette Sundberg

Vad härligt att allt gått bra! Jag är ju bara liiiite avis att jag inte kunde följa med...

Stavas det verkligen tjotjo?? Jag hittar inget ord som heter så, men jag gissar att det betyder kissa.

Jag kommer att följa bloggen slaviskt denna vecka. Ha det så bra ni bara kan!

2011-05-04 @ 10:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0